And she is gone..

Linda har åkt, och sitter förhoppningsvis på flyget till New York, om det inte blev nå stora förseningar från Heathrow. :)
Haha, jag skulle ju hålla mig uppe till hockeyn inatt, det gick inte bra. Vid 24.00 kände jag mig trött och försökte hitta på något att göra, så jag bytte lakan i sängen.. :p Efter en stund blev klockan 01 och jag var riktigt trött, så jag la mig i sängen och tänkte vara smart att ställa klockan på 03.00, då hockeyn började. Så det gjorde jag. Somnade på en gång och klockan ringde 03, bara det att jag var huur trött som helst! Men jag tittade på tvn i kanske max 5 minuter innan jag somnade igen, hann inte ens se något av matchen utan bara försnacket.
Verkar inte varit någon höjdarmatch faktiskt, många klagade på domarn och Rundblad (?) Haha när jag loggade in på Facebook hade jag fått en gruppinbjudan av en alldeles nystartad grupp, "Alla vi som hatar David Rundblad!!" Sverige kommer inte att ta något JVM-guld iår iallafall, de spelar om brons nu.
Jag är glad sålänge inte Kanada vinner guld. Så nu hoppas jag faktiskt på USA som Sverige förlorade med inatt med 4-2. Får se vad som händer..

Igår stog det i tidningen att Jörgen Sundqvist i Brynäs fick en skridsko i ansiktet i matchen mot HV71, det lät inte så jättetrevligt. Men grejen med det är att när jag läste det så tänkte jag på att "han brukar handla på Maxi ofta"
Ser han typ varje vecka, så igår hade jag cafét hela dagen. Och strax efter jag öppnat så kommer Sundqvist med sin familj, köper en korv till sonen. :p Omplåstrad och uppsväld på kinden.. såg inte så roligt ut. Men han ska spela idag iallafall, so that's good. Hehe, han köpte en hockeyklubba till sin son också sen såg jag :)

Idag fick jag äntligen mina skor som jag beställde någon veckan innan jul! :D De är jättefina och jag tycker om de supermycket! :)


Rosa såklart! ;D
Gud vilket tråkigt inlägg, men kommer inte på så mycket mer att skriva om just nu. USAgrejen står lite halvstilla nu. Får se vad som händer där med, men annars är ju allt som vanligt. Jag vill verkligen åka dit! :) Skulle vara hur kul som helst att prova på! Senare idag ska jag jobba, står på schemat att jag jobbar 17-20, alltså bara 3 h, men det brukar alltid bli mer.. Iallafall till 21. Lite snopet att jag missar hockeyn med en timme pga att jag bara jobbar 3 h då.. Men Brynäs spelar iallafall mot Modo idag hemma, som de förlorade mot förra veckan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gullet!!! gud vad snygga skorna va!!! lycka snygga som dig;) pööösss

2010-01-04 @ 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0