Alla får ligga!

Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men jag hade roligt ändå!

Det började med att jag jobbade 10-14, väldigt skön tid. Efter jobbet åkte jag hem till Carro där vi bland annat tittade på julshowen vi gjorde på Fältis för typ 5-6 år sedan(?) Haha! Det var riktigt roligt, jag hade Cactus, Carro hade Wickan. Saknar faktiskt den tiden lite, det var roligt! Saknar Cactus också.. Bästa ponnyn! :)

Egentligen hade jag ju planerat att gå ut på kvällen, men jag kände mig så himla seg så jag tog det lugnt, käkade och tänkte ha en tvkväll.. Men nej, gud vad deperimerande att sitta hemma i skogen en lördagskväll, sitter ju hemma alla andra dagar också. Så jag gjorde ett ryck, bytte om och fixade och åkte sedan in till stan, till Söder där jag träffade Lina och Ida. Strax efter 24 började vi dra oss ner.. folk fick för sig att gå till Hang Loose av någon anledning?! Har inte vart där på huur länge som helst! Hur som helst, vi gick dit... Och jag hade faktiskt roligt! Träffade ganska många man kände så de var skoj.

Kvällen slutade med att Adde och Glenn åkte med oss hem till fba där de också bor, Ida hängde också med. Haha! Just det! Mattias (djmangoo) var på en partykryssning igår och till den så hade han gjort en liten cover på I got a feeling, som få fint heter Alla får ligga! Det som var roligt med det hela var att de spelade den på Hang igår, tyckte det var väldigt roligt :D

Idag blir det väldigt lugnt, ska åka till Max med Lina senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0