20 januari 2010

Idag var jag med Carro på stan, träffade henne Nian så åt vi där. :) Gick runt lite på stan också innan vi hämtade upp Anna på skolan vid 14. Efter det åkte vi till Köpis, gick runt och tittade där lite så åkte vi hem sen.
Dagen i övrigt har varit ganska seg, var hemma på eftermiddagen sen runt 18 åkte jag till Maxi för att se om jag fått nått schema men det hade jag inte. Hade dock fått lönespec, blev lite gladare av den.
Hämtade Anna på Fältis senare, och så köpte vi med oss mat från Donken hem. Ingen höjdare det där heller.. äter mycket hellre Max än Donkens äckliga och torra hamburgare! Blev en torr El Maco iallafall. euw.

Hum, vad har hänt mer? Jo! Min kära pappa har skaffat Facebook!! Haha, kul grej. Och igår pratade jag med Linda via Skype, fick se hennes rum och det såg väldigt fint ut. :) Carro kom också med i samtalet senare, men då försvann jag men jag hörde medans de pratade. Haha :D Gick bra det med.

Imorgon spelar Brynäs borta mot Skellefteå och på lördag är det hemmamatch mot Djurgården, samma lika där som med Södertäljematchen att det är en högriskmatch. Den här gången föstår jag att det är det ;D Djurgårdare är ju galna. Det är helt slut på biljetter, pappa hade en över så jag får gå! weeiii :D
Sooooo imorgon är jag också ledig, ska sova ut tills jag vaknar, sen får vi se.. ♥


Haha, hittade den här bilden på bilddagboken någonstans. Komme inte ens ihåg att jag tagit den. Men anyway, jag saknar sommaren och värmen jättemycket! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0