when I think of you, I don't feel so alone

Senaste dagarna har jag tagit det väldigt lugnt, har jag inte varit hemma så har jag jobbat. Ungefär som veckorna sett ut de senaste året, hoppas på en förändring i vardagslivet väldigt snart. :)
Igår jobbade jag 9-16, och för en gångsskull var det relativt ljust ute när jag åkte hem! Visst, det började såklart mörkna, men ändå inte kolsvart ute ;)

Efter jobbet fick jag för mig att jag skulle handla, så jag åkte till Maxi i Sandviken. Haha, att man inte kom på det när man ändå var på jobbet? Vid 21 åkte jag in till stan och tittade på film, blev Mirrors.. såg den i somras, kom inte riktigt ihåg vad den handlade om så det var dags att se den igen. Den är ganska äcklig faktiskt, inte läskigt äcklig utan bara äcklig. Sen blir det inte lättare när det sitter en bredvid och skrämmer mig.. haha :)


Gud vad jag saknar värmen! Just nu är det mer eller mindre snöstorm här hemma i skogen.:(

you belong with me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0