VISA

Tog mig en skön sovmorgon imorse, vilket behövdes. :)

Åt frukost och tog det lugnt, var ut och gav hästarna mat och sen hämtade jag posten. Guess what? Mitt visum hade kommit! Bara dagen efter. :)
Efter jag hämtat ut det så började jag göra mig iordning, sen åkte jag till Lina. Vi gick en sväng på stan, jag försökte hitta en ny bikini men det fanns inga fina än :p Sedan drog vi hem till Lina igen och jag åkte hem.

Nu sitter jag och väntar på mat, blir fläskfilé och pommes =) yummie!
 
Det blir en lugn kväll, klockan 21 är det hockey. USA-Schweiz, Sverige spelar mot Slovakien kl. 06.00 imorron, orkar verkligen inte gå upp då! Hoppas de visar reprisen på dagen imorgon, då hinner jag se! :)

You know my weakness,
that is why I'm sleepless

Kommentarer
Postat av: Anonym

så grymt jävla söt :)

2010-03-03 @ 16:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0