knock you down

Gårdagen var väldigt rolig!
Började med jobb först, 13-20. Sen hem till Carro byta om fixa osv och sedan bussen till Söder där vi var hos Sabinas killes lägenhet. Väldigt trevligt :) Runt halv tolv gick jag, Carro och Hanna ner till stan för att vi skulle träffa Viktor och Gustaf som vi träffade i Turkiet. De hade tagit stämpel på Goya men gått till Old Saints för att det var dåligt med folk på Goya den tiden.
Haha, Carro ramlade in i en snöhög på vägen ner, som tur är så hade jag kameran med mig ;) Hur som helst, vi stod och pratade i typ 5-10 minuter med Viktor, Gustaf och Erik innan vi var tvugna att dra oss ner mot Heartbreak. Fick med oss Gustaf och Erik dit.. Haha!
Det var väldigt roligt på Heartbreak och vi blev emottagna av en transa i dörren?! Haha! xD Träffade Linus där också, en gammal klasskompis till mig, snackade med honom ett bra tag! När jag skulle leta reda på de andra så var de ju borta, jag gick upp och tittade lite.. jag hittar på dem längst framme vid scenen där Linda Bengtzing uppträder :D Hm, jag hann se en halv låt, sen skulle vi tydligen ner igen. :p
Träffade massa fler folk, alltid roligt! Tappade bort Hanna och Carro igen, sällan mig det händer att alla försvinner. Åkte hem vid 02, sen fick jag för mig att jag skulle se OS invigningen, de gick ju bra.. Slocknade direkt när jag la mig i sängen! Var väl kanske lika bra, jobbade 14-21.30 idag. Haha, när jag kom till jobbet var jag så himla trött och Lina bara garvade åt mig :D Det var kaos på jobbet på dagen/em pga för lite personal..hum. Sen runt 18-19 blev det stendött. De blir så otroligt långsamt då. Ont i ryggen har jag också :/
 
 
Seriösa bilder va? ;)

Det var nått skumt med gardinen... ?

Haha, förlåt Carro men det här var ju så roligt! :) Och tänk på Linda som missade det, hon måste ju få se det vi har i bilder? ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Aww.... hade velat varit meeeed!!! Sag ut som ni hade asroligt :D Kom hem precis hem fran Johans lagfest nu hahaha :D

2010-02-14 @ 07:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0