Torsdag, 11 februari 2010.

Idag var det meningen att jag skulle vakna tidigt för att jag skulle ringa till Hälsovårdscentralen och boka en tid för hälsoundersökning som man måste ha innan USA. Pappa väckte mig kl 8.00 när han åkte och jobbade, självklart somnar jag om och när jag vaknar är klockan 12..
Hur som helst, ringde dit ändå och tanten säger att de inte gör hälsoundersköningar där?! Har kollat med Sätra också de gick inte där heller, är inte det konstigt?
Istället så fick jag ett nummer till en privatklinik där det var upptaget konstant i ca 30 minuter då jag försökte ringa, nu får jag ringa Läkarhuset på måndag istället eftersom de bara hade öppet måndag-onsdag tydligen?! Vad ska det va bra för?

Efter att min irritation gick över så gjorde jag mig iordning och åkte in till stan och träffade Lina, vi gick en sväng med Babar först innan vi åkte och åt. :)
Sedan till Willys för att köpa hårfärg till Lina som ville ha mer brunt hår än sitt svarta. Så hon köpte blekningsmedel och färg. Så när vi blekte blev hon orange i håret, haha! Sedan blev det brunt och skiftade lite i grönt typ.. Men det syntes inte mycket! Så det blir att hon får färga det en gång till senare. :p

Tog ett par bilder på vovvisarna ute idag, fint väder var det! :)
 
Köpte ett par superfina och sköna skor igår också! Från Scorette... de blir fina att ha i sommar, och Florida ;) Haha!
Imorgon ska jag jobba igen efter två dagars ledighet. 13-20 och sedan utgång på det med Carro. Blir fint det!
Just det, började med mina visumpapper idag också.. hum, jag fick ringa CC och fråga lite saker, har fortfarande massa att göra, men kom en litenliten bit på vägen iallafall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0