utgifter.....

Åååååh, blir så trött på mig själv! Eller varför ska OS sändas på så konstiga tider?! Haha jag somnade igen, dock hann jag se liite av andra perioden. :) Sverige vann med 2-0.

Gick upp tidigt idag eftersom jag skulle fixa massa saker på stan. Började med hälsoundersökning, han tryckte lite på magen, kollade blodtryck frågade hur lång jag var och hur mycket jag vägde. 500 spänn för det. Great. :(
Inte mycket att tjafsa om, bara att betala liksom, sen fortsatte jag till banken där jag betalade visumavgiften på 1050 kr..
Allt ska kosta! Är trött på det nu :p Hur som helst gick jag till Skatteverket och fixade de rätta personbeviset som man ska ha med till ambassaden.
Sen åt jag lite lunch med Jonte, alltid lika trevligt ;D

Nu ska jag slänga mig in i duschen, fixa, sen kommer pappa och hämtar mig så ska vi åka och titta på ett hus på Sätra som är till salu. Haha! Efter det ska jag till Lina och blir förmodligen kvar där över natten.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0