USA

Nu det det så att jag hade börjat skriva ett jättelångt inlägg om hur less jag var på den här dagen. Men ett samtal från the US changed it all ;)
Haha, det ringde, Anna svarade så hör jag hur hon får panik och får fram typ "EEEHÖÖÖHUM NO! WAIT, WAIT!" Haha, stackarn visste inte vad hon skulle säga när min hostmamma ringde. Jag har ju inte velat skriva så mycket om det här tidigare eftersom det alltid varit så osäkert om hur allt blir. Nu pratade jag med familjen förra söndagen, och har iprincip inte hört ifrån dem sen dess. Har varit orolig att de kanske ångrat sig osv. Men nu när mamman ringde så visade det sig att hon försökt mailat mig men det inte kommit fram till mig, vilket är väldigt konstigt. Jag ringde ju familjen för några dagar sedan och kom fram till telefonsvarare, jag pratade in ett litet meddelande och de blev glada över att jag ringt iallafall, men de ville inte ringa upp då eftersom det blev försent, berättade hon. 
Anyway.. Nu är det definitift helt klart. Jag flyger från Sverige den 15 mars till NEW YORK! Är superexiiiiiiiiiited! :D Efter New York åker jag till Wilmington i Delawere, ca 4-5 mil utanför Philadelphia!

New york here I come ;)
Det här gjorde verkligen min dag, eller nej, hela veckan! Är såå happy nu! :D Gud vad roligt att prova något nytt och se nya ställen! Nu kan jag stå ut med kunderna på maxi som jag tänkte skriva om från början ;) Haha!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hihihihihi yaaaaay! :D:D:D

2010-02-07 @ 05:56:15
URL: http://liaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0