thinki'n about you.

Heyheyhey.

Imorgon ska jag först få en liten sovmorgon till 11 ungefär, sen hämta upp Sandra så ska vi åka in till stan och käka lite lunch. :) Sedan jobbar jag 16-21.30
- Intressant vaaaa? ;)

Haha, gammal bild från när jag var med Sandra och hennes familj i deras stuga på västkusten för några år sedan. :)
Borde gå och sova snart, tidigt egentligen men jag är trött av någon konstig anledning eftersom jag inte gjort någonting alls idag :( Blev inte ens bio. Crap.
Good nightie ;)

Kommentarer
Postat av: gay

gullig bild! man kan ju glädjas åt att man inte ser ut sådärnå mer! haha ;D

2010-02-04 @ 23:12:39
Postat av: Jonas B

Haha va fin du va på bilden Sandra :D Ja de är iaf något bra :)

2010-02-05 @ 18:36:22
URL: http://jonasbergstrom.blogspt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0