Sweet Dreams

Dagen som jag absolut inte hade planerat blev lite händelserik ändå, de ringde från jobbet och sa att det var 2 sjuka och kaos där. Så jag åkte dit och började jobba 14.45-20. Så halva dagen fick jag något att göra iallafall! När jag slutat jobba så åkte jag hem till Eric och Johannas nya lägenhet där Jonte också var. De har bott där typ en månad redan men jag har inte vart och hälsat på tidigare. :)
Vi kollade lite på OS, det var skidor, både slalom och längd.. Anja körde ur och kraschade rejält. Och vi spelade Buzz! Det var superkul! :D Jag var ganska dålig, men det var roligtl! =) Åkte hem till skogen vid 23.30.

Nu sitter jag här och tittar på hockeyn, Sveriges första match i OS mot Tyskland. 0-0 efter första perioden. Får se om jag orkar hålla mig vaken den här gången :)

Imorgon (idag) fyller Ida 20 år! Så vi ska fira henne! Förövrigt är jag ledig imorgon, ska på hälsoundersökning kl 11, (man måste göra det innan usa) så jag är lite nervös inför det..

..sweet dream or a beautiful nightmare..

Haha just det, svenska tjejerna spelade mot Kanada idag, de förlorade med 13-1, PINSAMT!
Tacka vet jag riktig hockey, inte fjanthockey ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0