Sweden - Belarus

-Matchen börjar nu kl 21!
Henke Lundqvist ska inte stå idag, men det gör inte mig något. Han är med och pratar om matchen nu innan ;)

Igår åkte jag och Lina hem till Frida på Brynäs där Ida också var, hade jättetrevligt där och vid tolv åkte vi ner till Heartbreak. Var typ det jag hade att komma med, haha! :p Jag och Lina kom i säng sent.. men roligt vare!

Har absolut inget vettigt att komma med idag, men var tvungen att skriva eftersom att det är exakt en månad kvar tills jag träffar familjen! Då åker man alltså buss från New York till Wilmington där jag ska bo (ca 4 mil utanför Philadelphia) :D

Philly :)

Nej, nu är det hockeydags. Jobb imorgon hela dagen, sen träffa Carro, Hanna och massa fler. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0