somebody call 911!

Nja, det behövdes nog inte då brandlarmet fixar det automatiskt!

Kan ju börja med att ta det från början. Jag fick sovmorgon idag och började jobba kl 16.30, strax före kl 17 så går larmet, och efter en stund hör man en röst som säger: "Det har uppstått en brand, lämna lokalen omedelbart..", typ. Jag blev helt ställd och trodde det var ett skämt först och var tvungen att kolla hur alla andra reagerade. Alla vi som jobbade börja de skicka ut folk från butiken och det gick ganska fort. Brandkåren och polis kom, alla stackars oss som jobbade var tvungen att stå ute i kylan utan jacka.. Men det gick bra ändå, vi kunde gå in igen efter ca 15 minuter. :)
Sen var det bara att fortsätta som vanligt, blev lite skakis, tänk om det hade brunnit på riktigt!

Orsaken till det hela var att något hade gått sönder på lagret som utlöste brandlarmet.


yeye, hur som helst så gick allt bra. :) Imorgon ska jag också jobba, 13-20 skön tid! Blir lugnt imorgon kväll, sen på lördag ska jag gå på hockey med Jonte och sen ska vi joina Eric och Johanna + några fler(?) på stan. =) Blir roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0