present

Mitt tandläkarbesök som jag var ganska orolig för igår gick iallafall bra, betalade bara 245 kr. Var rädd att det skulle bli typ runt 500 och mer skulle det ju ha blivit om man hade behövt laga!
Klockan 16.30 började jag jobba, firade med att mitt tandläkarbesök gick så bra med en cocacola ;) Haha! Dagen gick förövrigt bra på jobbet, gick ganska fort den här gången och jag slutade 21.

Hihi, jag och Carro skickade ju iväg ett paket till Linda i USA föra veckan, och de hade kommit fram till henne igår. :) Kul att hon tyckte om det! Kom ju lite tidigt eftersom hon fyller 20 år den 16 februari, men huvudsaken är väl att de kom fram! :)

Idag ska jag och Carro ner på stan för att äta lunch! :) Ska försöka hitta någon present till min värdfamilj och fixa kort till visumet också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0