OS

God morgon!

Jag vaknade för ca en timme sen, var uppe inatt och tänkte se matchen mellan Kanada-Norge i OS. Jag trodde matchen började 00.00 men nej, utan den började 01.30. Men jag höll mig uppe första perioden iallafall, när jag bestämde mig för att ligga i sängen och kolla på resten var det ju kört. Somnade efter en stund.
Jag hann se första perioden iallafall.
Imorse när jag vaknade så slog jag på tvn av ren rutin bara, gör alltid det. :p Och av en händelse så visar de repris av just den matchen, andra perioden hade precis börjat och jag hann se Kanadas första mål! Haha, tyckte det var lite roligt :)

Kanada vann med 8-0, inte helt överraskande kanske. Och Sverige spelar sin första OS-match ikväll/inatt(?) mot Tyskland, borde vara en lätt match :)

Nä, nu måste jag äta frukost. Ingenaning om vad som händer idag faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0