Now, L.O.V.E's just another word I never learned to pronounce

Heeeey.

Först och främst, Linda, GRATTIS på 20 års dagen! Hoppas du har det skitbra!

Igår kväll åkte jag hem till Lina, igen, och vi kollade på Gossip. Haha, det är jättebra ju! Måste hinna se alla avsnitt hon har innan jag åker! Kom hem lite tidigare den här kvällen.. runt 24.00 iallafall.
Och idag blev det ännu en sovmorgon, vaknade runt 10.30, tog det lugnt och gjorde mig iordning. Det tog ganska lång tid faktiskt, vid 14 åkte jag hem till Lina, parkerade och vandrade ner mot stan. Jag skulle ju ta mitt otroligt vackra visumfoto.. Haha usch, absolut ingen ska få se det förrutom de som jobbar på flygplatserna eftersom de måste se.. :p
När det var gjort åt jag på Subway, sen hem till Lina och var ute på en liten promenad med Babbis, Lina's vovve. :) Efter det åkte jag hem.

Har nu suttit med min visumpapper och ett ska man göra på internet, så det har jag gjort och skrivit ut. Är snart klar med alla papper vilket är jätteskönt. Så otroligt mycket att hålla reda på! Hoppas det blir lättare när man vart på ambassaden och fixat allt.

I think I should know, how,
to make love to something innocent without leaving my fingerprints out..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0