Early morning

Jag pratade ju med min värdmamma igår, när hon ringde sa jag "Hi Bonnie" Och hon sa "How did you know it was me? I guess that you don't get so many calls from Delawere" Haha :)
Iallafall så pratade vi på i typ 30 minuter, om allt och ingenting! Hon berättade att hon hade vart och handlat lite, så såg hon filmen Mamma Mia som vi pratade om för ett tag sen, jag sa att jag tyckte den var bra så hade hon tänkt på mig när hon såg den och köpt den :p
Hon berättade även att hon höll på att göra om mitt framtida rum helt, köper nya saker osv, så skickade hon 3 länkar på olika bäddset och frågade mig vilket jag gillade bäst. Hon är så snäll! :)

Idag har jag jobbat, hade cafét 12-19.25. Allt var som vanligt!
Imorgon ska jag åka till ambassaden, hoppas verkligen jag har gjort allt rätt nu och får med mig alla saker. Kristin från Dalarna ska va där samtidigt som mig så det är skönt att man har någon att prata lite med :) Skönt att slippa va där helt själv.
Så, i morgon ska jag gå upp 05.30, sen åka till Stockholm. :)

Life is not about the number of breaths you take.
It is about those moments that take your breath away.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0