35 days to go

Hello dear friends.

Min arbetshelg är över(!!!) Så skönt att jag tog mig igenom den utan problem. Men ingen ledighet för det, jobbar nu måndag och tisdag också, sen ledig onsdag och torsdag! Haha, idag när jag var i Minihuset (där föräldrar lämnar barnen) så lekte jag och en tjej som var 6 år affär. Jag fick 500 kr i låtsaspengar, jag "tog det jag skulle handla" och betalade, fick 4000 kr tillbaka. Tänk om man kunde ha sån tur ;) Tyckte det var gulligt iallafall.

Glömde nog nämna igår att jag även pratade med barnen, Matthew och Noah heter de, i telefonen när min hostmamma ringde. Var inte riktigt planerat och jag fick komma på massa frågor ändå. Gick väl ganska bra iallafall, de pratar så himla  fort! Haha, men det är lugnt ;)
Den 23 februari ska jag till Stockholm och till Amerikanska ambassaden, hoppas det går bra! Så nu är det bara att sätta sig in i alla papper med visumet som man ska ha med sig dit.

Har tänkt på att byta header också, den med palmerna från Los Angeles passar inte riktigt in om jag ska bo i Philadelphia ;) Men om sanningen ska fram så är jag så sjukt oteknisk när det gäller sånt, Linda Fe har ju fixat den jag har nu, och jag har haft den i över ett år, så det börjar väl bli dags att byta. Men jag gillar ändå den!

Borde gå och lägga mig nu snart. Ta igen den sömn jag gick miste om den här helgen :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0