27 februari 2010

Igår blev det en lite speciell kväll. Först jobbade jag 13-20, sen åkte jag hem, hade tänkt ha en lugn fredagskväll hemma men så blev det inte. När jag kom hem åt jag mat, tog det allmänt lugnt framför tvn, sedan satte jag mig vid datorn och skypade med Lina, Carro och Caroline. Haha! Kul att det funkar så bra att prata allihopa!

Efter en stund kände jag att 'NEJ jag kan inte sitta hemma en fredagskväll och ha tråkigt när jag är ledig hela helgen', sagt och gjort, jag övertalade Carro om att följa med mig ut runt 21-21.30 någongång på kvällen ;) Åkte in till stan, "förfestade" och sen ner till Heartbreak! :D Var riktigt roligt, träffade på Anna Palm där också så det var kul!
Det var mycket folk ute också, måånga man kände igen. Och många stockholmare där?! Skitmånga som bodde på hotell och va där för att fira en kompis som fyllde år eller nått..och som sedan försökte få med oss på efterfest, men icke ;D

Jag och Carro åkte bil hem. Mer av den resan behöver inte sägas ;)
Idag  har jag och syster vart på stan och kikat lite, kom hem nu för ett tag sen. Senare blir det hockey, Brynäs-Frölunda! :D Blir riktigt roligt!

-Snart är det bara 2 veckor kvar..! :) Börjar bli lite nervös faktiskt..men jag hoppas det går bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0