Dagen före nyårsafton

Tjaaa.

Dagen har varit relativt lugn. Ställde mitt alarm på 8.30, varför vet jag inte  riktigt, men jag kände att jag var tvungen att dra mig upp i hyfsat bra tid. Självklart råkar jag stänga av det när det väl går av och sover i en timme till. Efter att jag ätit frukost så satte jag mig med min uppsats som jag ska försöka göra klart snart.

Ikväll åkte jag och träffade Becky på Sheilas party world och köpte lite grejer inför nyårsafton. :) Sedan åkte vi förbi Christiana Mall också, dock köpte jag inga kläder.
Och nu har jag precis skypat med världens bästa Lindson, alltid lika trevligt. ;)

Jag skrattar lika mycket varje gång jag ser våra L.A. bilder. Hahaha. ♥




"Här har Lauren kissat." Hahahaha

Imorgon är det nyårsafton. Jag kommer förmodligen inte hinna skriva här imorron, så GOTT NYTT ÅR!! ♥ Jag saknar alla er där hemma.

Kommentarer
Postat av: andrea

Hej! Vi önskar dig GOTT NYTT ÅR!!

Andrea, Roger, Ingrid, Sten, Kalle, Berit!!

2010-12-31 @ 20:14:10
URL: http://elaaajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0