Det är ju jul snart!!


Tihihi, Foxxy låg och sov medans jag knäppte kort. :)
Gosigare vovve får man leta efter, henne kommer jag verkligen sakna när jag ska åka hem!

Det här med att åka hem tänker jag på varje dag nu, försöker föreställa mig hur allt kommer bli när jag kommer hem, allt kommer ju vara nytt. Tur att själva Gävle och mina vänner kommer vara sig lika iallafall. ;)
Varje dag så tänker jag på hur det kommer vara typ på Arlanda när jag kommer tillbaka.. Vi ska iallafall äta på Max i Uppsala på hemvägen, det har jag bestämt sedan länge! Haha.
Yeye... nu ska jag fortsätta slå in mina julklappar till familjen. :)

* - Mormor och morfar, tack så mycket för pengarna! De kom in på mitt konto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0