30 november 2010

Den här veckan började på sämsta möjliga sätt när jag pratade med min familj på Skype igår. Absolut den värsta dagen sedan jag kom till USA. Inte värt att gå in på allt här, men vårat hus i Forsbacka är ju sålt, vilket jag var väldigt glad över. Dock kommer jag inte bara ha ett nytt hem när jag kommer hem igen, utan två. Ett på Staketgatan och ett på (förmodligen) Sätra.
Jag har haft den känslan länge att det skulle bli såhär, men när jag väl fick höra det så förstod jag inte. Jag trodde inte på det. Jag skulle hellre bo kvar i Forsbacka hela livet än att det skulle bli såhär.

Jag vill bara åka hem.


Hur blev det såhär? :(
Jag älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: lajna

hjärtat, varför sa du inget :/ ? vad ledsen jag blir när du är ledsen .. speciellt när ja inte kan göra nått ! du där, jag här :( du vet vart du har mig om du vill prata. alltid vid din sida. love you /lina

2010-12-01 @ 12:07:24
URL: http://linaalennartsson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tänker på er och hoppas att allt löser sig på bästa sätt!

2010-12-01 @ 16:51:58
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: SandraGay

Förvånande :O Jätte trist, verkligen :( Var stark <3

2010-12-01 @ 19:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0