The hangover

Nej, inte filmen.
Efter att min värdmamma tog fram tequila och margarita-mixen igår så gick det utför. Haha. Så illa var det inte, men det blev några drinkar.
Så imorse vaknade jag upp kl 06.30 med huvudvärk, så det var bara att ta en alvedon och dricka massa vatten och börja jobba.

Igår var jag till Walmart och Kohl's, kom hem med lite nya grejer och julklappar. Till mig själv köpte jag ett litet ljus som luktar lavender, schampo och balsam. På Kohl's köpte jag 2 par Levis jeans och ett par leggings, sedan julklappar på det.
Jag har fortfarande grejer jag måste köpa till jul, men jag har väldigt svårt att komma på vad jag ska köpa till Matt och Mark... Så jag får se vad jag ska hitta på till dem.

Ska fortsätta titta på tv nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0