Nervös

Har hämtat mig nu efter helgen, har gått och lagt mig mellan 21 och 22 nu de två sista dagarna.
Imorse var jag nere och sprang i 30 minuter, vilket var skönt! Sedan hade jag tänkt att göra svenska kanelbullar, men vi hade inget smör, så det får vänta tills ikväll.

Innan fredag så lär jag Cultural Care veta vilka datum jag vill åka hem på... Så jag tror att jag ska ta de 3 sista dagarna på mitt visum, eller ev. lite tidigare. Under min resemånad så kommer jag iallafall åka tillbaka till mitt älskade Los Angeles, så himla roligt varje gång där! Ska lätt till Universal Studios igen och åka The Simpsons Ride ;)
Jag börjar även få lite smått panik över min packning. Jag skickade hem ett paket förra veckan med massa linnen och t-shirts som jag inte använder nu, men jag kan inte sitta och skicka såna när jag måste ha hem mina tjocktröjor, det får bara plats 3 st i den största lådan som finns.. Och det kostar $55 (375kr) att skicka. :(
Förhoppningsvis kanske pappa kan komma över en sväng till så kan han ta med en massa grejer igen ;) Skulle vara kanon, haha.

Trots allt jobbigt som har varit nu så är jag glad att återigen vara Gävle och Sätrabo och inte mer typ 'Sandviken-bo'. Hehe. Det kommer bli roligt att komma hem till Gävle och se allt nytt, men också otroligt konstigt. Jag kommer att ha två helt nya hem.
Just nu sitter jag och lyssnar på Brynäs-Linköping på SR.se nu innan jag hämtar Noah från skolan. Andra perioden börjar snart. :)

L.A och Zuma beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0