Min otursvecka fortsätter...

När jag hämtade Noah idag så brukar vi alltid stanna vid baseball fältet där han och hans klasskompisar brukar leka efter skolan. När vi skulle åka därifrån så startade inte biljävlen...Den typ hackade och jag förstod att det var batteriet som det var fel på. Det var bara att gå till middleschool och leta reda på någon som kunde hjälpa.
En väldigt snäll Mr. nånting hjälpte mig och jump startade bilen. (Jag kommer inte ihåg vad det heter på svenska)
I början visste ingen av oss vart batteriet överhuvudtaget var någonstans på bilen, men efter lite letande i manualen så hittade vi rätt.
Bilen startade iallafall igen och vi kunde åka hem och göra läxorna.
Cirka 1½ timme senare ska jag hämta Matt från simträningen kl 18.00, jag hämtar han på skolan dit bussen kommer och släpper av dem. Idag kom inte bussen förrän 18.50(!!!!) Jag var så less. Så vågade jag inte ha bilen igång längre för jag trodde batteriet skulle dö igen, så jag hade ingen värme. Efter 40 minuters väntande så gick jag in i gympasalen och väntade där.

Egentligen har jag endel bilder att lägga in här, men jag har inte haft ork på hela veckan.
I helgen ska jag åka på helgkurs i Baltimore med Johanna och en tjej från Tyskland. Ser inte fram emot det allt för mycket, men jag måste ju gå för att få mina credits. Så jag blir där från lördag morgon (fruktansvärt tidigt!) tills på söndag kväll. Så någon sovmorgon kommer jag inte att ha förren nästa helg.

Sen så är jag så otroligt glad att jag har såna fina vänner som stöttar och hjälper mig nu när det är svårt. ♥
I love you guys.

Är väldigt trött nu, så jag ska lägga mig och läsa snart. Imorgon lär jag packa inför helgen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0