Magsjuka.

Turns out att magsjukan här i huset sprider sig väöldigt lätt. Nu är alltså Noah, min värdmamma och Matt magsjuka. Jag bara väntar på min tur. Finns det något man kan äta för att förhindra att bli smittad? Jag orkar inte vara sjuk nu.
Sen i tisdags har jag suttit här hemma och gjort absolut ingenting förrutom att titta på tv. Låter kanske ganska skönt kan vissa tro, men inte med sjuka barn i huset. wäh
Så idag vet jag inte vad jag ska hitta på, stänga in mig på rummet och titta på filmer och undvika dem andra? Haha.
Just det, min värdmamma är lite rolig om det här när man är sjuk. Glass och läsk hjälper väl inte så speciellt mycket mot magsjuka? Det är iallafall det enda de äter och dricker nu för tiden. Igår åt N 8 glasspinnar innan klockan var 11.00 och under hela dagen drack han en 1,5 liters läsk helt själv. Det kan väl inte vara bra?


Lite skillnad :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0