Lite lätt irriterad

Det är ingen stor grej egentligen, men vi hade bestämt att vi skulle åka till Concord Mall idag på eftermiddagen för att gå runt och titta och äta middag på Melting pot. Nu har jag suttit här jag varit iordning gjord i några timmar och när jag nyss gick ner för att se hur vi skulle göra ska blir det inte av alls.
Bara för att mina värdbarn inte vill gå så skiter vi i det totalt, det enda de har gjort idag är att sitta och spela Wii sedan klockan 10 imorse! Nu är klockan 17.00 och de har gjort en paus på hela dagen för att äta.
Hade jag vetat de så skulle jag ha åkt dit själv för 2 timmar sedan, nu är det försent då jag ska träffa bland annat Becky på Starbucks för att försöka planera nyår, får se vad de blir med det.

Förhoppningsvis kan vi åka dit imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0