I can see right through you

Imorse när jag kom tillbaka från att skjutsat killarna till skolan så var min värdmamma fortfarande hemma, det händer inte så jätteofta. Oftast har hon åkt till jobbet när jag kommer tillbaka.
Idag satt hon och skulle beställa grejer från VS hemsida, och så kom vi in och började prata om min familj hemma i Sverige. Jag bröt ihop. Det var första gången min värdmamma har sett mig gråta och faktiskt vara ledsen och inte för att jag skrattar tills jag börjar gråta som det annars är. Vi pratade om typ allt.

Efter att hon åkt till jobbet så åkte jag och handlade mat. Sedan slappade jag hemma bara innan jag hämtade Noah från skolan. Guess what?? Bilen startade idag!
Eftersom att det är fredag så slappade vi bara efter skolan och sen hämtade jag Matt vid 18.00, nu har vi precis ätit tacos som var supergott!
Här är lite bilder på vad jag köpt under de senaste veckorna,
Mina skor, 4 par hade jag med mig hemifrån.


Nike tröja från Dick's.


Min värdmamma köpte en julstrumpa till mig med vovvar på :)


Grejer från Kohl's (Lauren Conrad) och den svarta är från Express

Jacka från LC


Jag blev så glad när jag var in på Lindson's blogg och fick se bocken hemma i Gävle. :)
http://merjuligavle.se tihihi

Nu måste jag börja packa inför Baltimore! Vi åker kl 05.00 imorgonbitti.. weeiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0