GOD JUL ALLA I SVERIGE!!

24 december 2010.

Nu har det ju faktiskt varit Julafton hemma i Sverige i över 3 timmar redan, så det är dags för ett blogginlägg ;)
Dock har jag inte så jättemycket att skriva om. Jag saknar såklart alla hemma, men att fira jul här borta blir nog inte så jobbigt som jag hade trott, min värdfamilj har blivit som min andra familj, fast min värdmamma och värdpappa är som kompisar istället för mina chefer. Haha.
Jag vet att jag har sagt det hundra gånger, men jag hade verkligen inte kunnat komma till en bättre värdfamilj! Även om jag kan tycka att det är jobbigt endel så får man ändå inte ta det personligen.

Imorse fick jag sovmorgon vilket var väldigt skönt, även fast jag vaknade upp med världens huvudvärk som jag inte vet vad den berodde på..
Hur som helst, jag åt knäckebröd med skinka + hallonsaft till frukost och sedan begav jag mig iväg ut för att köpa lite grejer som fattades. Jag var inne på Rite Aid och hittade en tomteluva :D Sedan var jag på Happy Harrys och köpte såna klisterlappar man sätter på paketen så man ser vem det är ifrån (glömt bort vad det heter).
Och sist men inte minst var jag på Big K-Mart och köpte band till mina paket.
Nu är jag nästan helt färdig med alla paket, bara ett kvar. :)

Ser ni hur lång tomteluvan är? :p

Idag klädde vi även vår fina gran i vardagsrummet, den blev superfin! :)
Noah hjälper till att klä granen,


Noah tror fortfarande på tomten, så han har också mer än dubbelt så många paket nere i källarn som är från tomten ;)


Massa paket och en nyfiken Foxxy :) Bilden längst ner till höger och högen till höger är mina paket. :) Hihi!
Nu måste jag fixa iordning allt. Mark och Bonnie är på julfest någonstans, Noah sover i soffan nere och Matt sitter med sin dator nere i soffan. :)

Jag saknar er jättemycket och hoppas att ni alla får en superbra jul! ♥

GOD JUL!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0