Christmas Eve & Christmas Day

Tänkte berätta lite kort om min Julafton här borta. :)
Här i USA så firar ju Amerikanarna jul den 25 december, men eftersom att Noah och Matt skulle åka till Baltimore på Christmas Day (25) så firade vi den 24. :) Alltså blev det inte så mycket annorlunda. Dock kunde inte min dator ladda mer Kalle Anka, så det blev inget av med det, men det funkade helt ok ändå.
På Christmas Eve så vaknade jag runt 9.00 på morgonen utav att höra Noah, Matt och Bonnie nere vid granen, de var redo att öppna alla julklappar, så jag sprang ner dit jag med! Mark var lite sliten från dagen innan då han och Bonnie var på julfest. Haha.
Utav min värdmamma fick jag massa godis från IKEA, en tröja och en keps från Ed Hardy, en pyjamas och tröja från VS och Love Pink, jeans, jeggings och 2 tröjor från Hollister och ett armband av Noah som det står "♥ to shop" på.  :D Min värdmamma är så himla snäll!








"Have you had one of those orange-muffin-things?" Haha!! (Frukost) ;)

Mitt på dagen var det ganska lungt, jag skypade med mamma, pappa, Anna, farmor och farfar medans de öppnade alla deras presenter där hemma, så det var kul! :)
Senare på eftermiddagen kom Bonnie's syster Margie plus hennes pojkvän Keith, Bonnies mamma Gladys och Margies son Alex.




Keith fick ett utbrott efter middagen och stormade ut genom dörren för att han inte tyckte att Margie hade behandlat honom bra, och kom sedan tillbaka för att ingen av hans kompisar ville komma och hämta honom. Haha. Han har lite problem den killen. Iallafall, vi spelade det nya Michael Jackson Wii-spelet Matt fick i julklapp, det var riktigt roligt, men svårt :D

Margie, Mark, Bonnie & Gladys. :)
På Christmas Day åkte vi till Mark's familj i Philly och firade lite med dom, det blev skinka, kalkon, stuffing, greenbeans, cranberry sauce osv. Det var riktigt gott, och till efterrätt blev det cheesecake. :)
Sedan blev det lite present öppning och så pyste vi iväg till nästa fest. Maha :)
Vi åkte till West Chester där Mark's kompis Rob bor (asnice hus btw!). Det var massor med folk där och alla var trevliga, öppen bar och allting ;) Jag sprang runt och kollade runt i huset och Rob och hans fru Dolly har nyss fått tvillingar så de ville anställa mig på deltid för att hjälpa till med dem. ;) Han visade mig "mitt nya rum" också. Haha! I källaren hade de en biosalong, ett gym, biljard, en bar och bastu. :)





Nu är det dags att sova snart. Jag sov till 12 idag... :P
Jag har sån ångest över uppsatsen jag måste skicka in på fredag.. jag har skrivit 4 rader. Vet inte var eller hur jag ska börja... :/
Imorgon ska jag åka och fixa frillan också, så jag hoppas det blir nice.
Idag har det faktiskt snöat också! Typ halva dagen, så jag har varit glad idag! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0