9 månader i USA!

9 månader sedan jag lämnade Sverige! 4 till, sen är jag hemma :)

I förrgår blev Noah magsjuk och har stannat hemma från skolan sen dess. Nu är även min värdmamma dålig och ligger i sängen. Jag känner mig ok hittills faktiskt, det enda är att det är lite kyligt här i huset så det blir kallt. Men det är ok.
Så igår var jag hemma med Noah hela dagen, vi satt och kollade på tv och spelade lite med hans bakugans. (typ Pokémon)
Det är typ det vi har gjort idag med. Just nu sitter han och kollar på tvn nere.

Snart är det julafton också... min värdfamilj har inte riktigt bestämt sig än om vad de ska vara, DE eller MD?
Jag har lite random bilder från min ipod och kamera också som jag inte visat än,

För att visa hur 'mycket' snö vi har fått så var jag tvungen att ta kort på mitt hår för att de skulle synas ;)

Grannarnas juldekorationer

Me and Foxxy :)

Världens sötaste corgi :)

Juste, på tal om jul också så har min värdmamma köpt inte mindre än 22 julklappar till bara N. Och allt är leksaker, inga kläder medräknat eller så. Helt galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0