27 dec 2010

Amerikanarna beter sig som att de aldrig sett snö förrut. Alla nyheter handlar om snön som kommit de senaste 3 dagarna, värst är det runt New York och New Jersey, Philly ska också få mer snö, men inte lika mycket. Här kom det cirka 1dm. De ställde in football's matchen mellan Eagles-Vikings igår också, det gillades verkligen inte bland Eagles fansen. Nu är matchen framflyttad tills imorgon, tisdag. Det var första gången på jag vet inte hur många år en football's match hade spelats på en tisdag. Haha.

Igår gjorde jag absolut ingenting, satt framför TVn hela dagen, tittade bland annat på The Town som var väldigt bra. När klockan närmade sig 18.00 kände jag att det var dags att göra något, så jag bestämde mig för att åka till Marshalls bara för att komma ut lite. Det snöade fortfarande medans jag var ute, och när jag kom dit så var det stängt.. wtf??
Så jag åkte vidare till Kohl's, där var det 5 bilar på hela parkeringen, det var inte så många som var ute och körde :p

Idag vaknade jag 8.30 av mig själv, jag hade ställt klockan på 10.00 då jag hade en klipptid 12.30. Så nu är jag fin i håret igen, lite ljusare :)
Mina värdföräldrar är hos sina vänner och jag har jobbat lite med min uppsats och även tittat på Eclipse. Jag kunde inte hålla mig, så jag beställde den från OnDemand, hehe.. "I am hotter than you." ;)
Imorgonkväll kommer killarna hem också, vilket betyder att det är tillbaka till jobbet på onsdag. Det skulle vara otroligt skönt med ett break för mig just nu. :p
Förresten så har jag bara 2 månader och 18 dagar kvar att jobba här i USA innan det är dags för lite ledighet i L.A. innan jag kommer hem till Sverige igen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0