22 december 2010

Jag trodde att min dator hade typ dött idag när jag startade den. Precis ALLT var borta, alla bilder, all musik, alla filmer osv. Det enda viktiga jag hade var ju ändå bilderna. Jag blev väldigt frustrerad och fattade inte vad som hade hänt. Efter en stund så provade jag att starta om datorn och vipps så var allt där igen, jättekonstigt.
Jag fattade ingenting. Men nu är allt här igen och idag har jag sparat de viktigaste bilderna över på CD.

Imorse efter att jag skjutsat killarna till skolan så åkte jag och min värdmamma till Kohl's för lite sista minuten shopping. När vi var där så kom vi på att vi hade glömt att äta frukost så när vi var klara där strax före kl 10.00 stannade vi på Mc Donalds för frukost, det blev en bagel med ägg,ost och bacon. Plus en stor coca-cola, nyttigt va? Haha.
Efter det så åkte vi till killarnas skola igen för att se lower schools Holiday concert. Det var tredje och fjärde klasserna som sjöng och dansade lite. När det var slut åkte vi hem igen, Noah åkte på lunch med hans pappa. Sen dess har jag inte gjort så mycket, hämtade Matt kl. 18.00 och sen åt jag middag (köttbullar & potatismos) och nu sitter jag här på mitt rum med den där jäkla uppsatsen jag måste göra inför helgkursen jag måste gå på 8-9 januari. Hur ska jag få ihop en fem sidors uppsats med ett yrke jag vill utbilda mig till, när jag inte ens vet VAD jag ska bli?? Någon som kan hjälpa? x) Jag orkar inte. Haha.


Jag saknar min älsklingsvovve jättemycket ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0