19 december 2010

Pratade nyss klart med Linda på telefonen, vi pratade om typ ALLT. Men mest om att komma hem, och hur mycket vi saknar det hemma. Linda kommer ju hem nu i januari och jag i april. Vi har varit med om så himla mycket och höjdpunkten var nog L.A. faktiskt, därifrån finns det många fina och roliga minnen ;) Hahaha.

Dagen har varit bra, jag vaknade vid kl 9.00 och låg och drog mig i sängen en timme, det var så skönt!
Jag åt frukost bestående av 2 munkar från Dunkin' Donuts och hallonsaft. Efter det började vi med julbak, vi började med Chocolate chip cookies, sen Sugar cookies (vilket är precis vad det låter som, sockerkakor) och sen byggde vi ihop pepparkakshuset jag köpte från IKEA för ett tag sen.
På eftermiddagen åkte vi och köpte en julgran (äntligen), och satte upp den i vardagsrummet. Dock är det inget pynt i den än...








Det var allt för nu ;) Ska lägga mig och läsa Twlight nu. God natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0