12 December

Den här helgen har jag inte gjort mycket alls med. Jag nöjt av min välförtjänta sovmorgon som jag inte haft på två veckor. :)
I fredags åkte min värdmamma och Mark med Noah till Baltimore och jag stannade hemma och hämtade Matt från simträningen kl 18.00, på vägen hem stannade vi på Subway för att köpa middag. Resten av kvällen blev lugn, vi kollade på tv.
Efter att jag sovit ut ännu en gång på lördagen så åkte jag och min värdmamma till Christiana Mall för att kika lite. Vi blev fast på Apple Store en bra stund och jag köpte en iPod touch som nu har blivit min nya BFF. ;) Love it. Tack familjen!!
Skulle ju köpa en iPad först, men i slutändan så visade det sig att bli mycket dyrare än vad jag räknat med.
Vi köpte med oss mat från Chick-Fil-A hem. Resten av dagen och kvällen lekte jag med min nya iPod. Halvtittade också på en "skräckfilm" som de andra satt och kollade på, Pet Semitary hette den. Inte så jättebra....

Idag åkte jag till IKEA i Conshohocken där jag mötte Chris och Kalle. Blev köttbullar, potatismos och lingonsylt. :) Köpte också hem lite svenskt godis på samma gång.
Efter IKEA så åkte vi till Starbucks och satt där i typ en timme och spelade kort. :)

Imorgon är det Lucia!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0