IKEA, Swedish museum & The other guys

Jag och Jonas åkte till Philadelphia idag, vi hade lyckats tima resan så bra att vi hamnade mitt i köerna till dagens baseball match som Phillies hade hemma, men det gick ganska smidigt ändå. Det blev ett besök på IKEA där vi åt köttbullar, lingonsylt, potatismos och gravad lax. Mycket gott!
Efter IKEA letade vi reda på ett museum som är om Sverige, enkelt kallat Swedish museum, som ligger i närheten av IKEA. Det kostade hela 5 dollar att gå in.. men inte ofta man är där så det gick väl vägen den här gången ;)







Gävle ♥



Sedan åkte vi tillbaka hemåt igen. Stannade för att se vad som gick på bio, och vi såg The other guys som var otroligt rolig! :)
Nu har jag varit hemma ett tag, hunnit med att sjunga och äta tårta för mina värdmamma idag också. Förresten har jag en enorm träningsverk från mina träning igår..ajaj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0