awesome memories

Snart är det dags att börja packa! Hihi. Jag tycker om att packa och se fram emot att åka bort, det ska bli riktigt skönt. Och få åka till älskade Los Angeles igen ska bli helt stört underbart! Jag har saknat den staden varje dag sedan jag lämnade den, den 15 november 2008. Gud vad länge sen!
Bara för det så lär jag lägga in lite bilder därifrån, och ja, jag vet att jag har gjort det huuuur mång ggr som helst. Men jag tröttnar aldrig. ;)
LA





Holly Madison and me ;)

Me, Hef, Siv and Amanda ;)

Me and Hef ;)

Hihihihi :D Helt galet!
Btw så har jag gjort illa mig :( Jag slog i min tumme i ugnen (den var inte på), men det gjorde väldigt ont iallafall, och nu ser det ut som att jag har fått någon slags infektion... buhu. Hoppas det ser bättre ut imorron, annars lär jag nog göra nått åt det.

Haha, det är fredag och jag ska lägga mig snart, klockan är knappt 22. :p Kul liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0