Totally awesome weekend!

Vet inte ens var jag ska börja...
Haha, hela helgen har varit otroligt bra och rolig! Jag åkte ner till Elise i fredags eftermiddag, på kvällen tog vi det lugnt och kikade på film medans vi åt real american ribs! Riktigt gott. Vi tittade på Date night som var jätterolig! :)

På lördagen sov jag till typ 10 någongång, jag och Elise åkte och köpte frukost från Surf bagels som var hur goda som helst! Bacon, ägg och ost var det på. Sedan åkte vi till Dewey beach ett par timmar och relaxade.




Efter ett tag så gick vi till Qué Pasa, ett uteställe som ligger på stranden, supermysigt! Så där blev det en liten sen lunch och en drink. Gick vidare till Lighthouse, för att Elise skulle visa mig hur det såg ut, sedan fortsatte vi mot Starboard där vi träffade Steve, en bartender som Elise känner, han jobbar på Lighthouse. Han bjöd oss på en varsin shot innan vi bestämde oss för att åka vidare, vi hade ju lite shopping att göra också. Dock blev det bara en tunn jacka från Converse.
Klockan blev mycket och vi blev stressade för att Kim skulle komma och hämta oss en timme efter att vi kom hem, och så skulle vi hinna äta också. Haha! Blev stress en stund, men det gick bra. Vi stannade på donken på vägen och köpte en varsin cheeseburgare.
Qué Pasa





Hade som sagt väldigt roligt! ;) Natten avslutades med ett förbjudet nattbad i poolen vid Elise's hus... ;) awesome!
Träffade väldigt mycket folk, vilket alltid är roligt ;) Tror jag fick 3 nummer av killar.. Haha! Funny.

Glömde tillägga att det var 5 månader sedan jag lämnade Sverige igår ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0