Hooters and party ;)

Till skillnad från torsdagen så gick gårdagen riktigt fort, vilket var otroligt skönt.
Fast igårmorse så var jag otroligt seg och trött, halvsov i soffan tills runt 11 någongång. Efter att jag och Noah ätit lunch (Matt låg fortfarande och sov) så gick vi ner till bäcken här bakom huset för att jaga lite småfiskar. Vi blev kvar där i ett par timmar och när vi kom tillbaka så var både Bonnie och Mark hemma, vilket var väldigt tidigt för att vara dem. :p Så åkte allihopa iväg lite senare och jag blev ensam kvar i huset, så jag passade på att sitta vid datorn och ta det lugnt innan jag började göra mig iordning för kvällen.

Giulia kom och hämtade mig vid 19.00 och så körde vi till Hooters där vi mötte Clemence från Frankrike och så kom Jonas lite senare också :) När man är i USA så är det väl självklart att man måste besöka Hooters minst en gång iallafall. Efter det så gick vi och köpte lite dricka innan vi åkte hem mot Giulias hus, hennes värdfamilj är nere på stranden över helgen så det var ju perfekt. :)
Resten av kvällen berättas i bilder ;)

Guilia skrev ett fint meddelande på danska till oss svenskar..^^ Haha!




Edward var med oss! ;)



Det var en otroligt rolig kväll! Dock fick jag inte så mycket sömn, utan satte mig ute en stund medans de andra sov lite till. :p Klockan 13 idag hade jag och Giulia LCC-möte i Centerville, så vi åkte dit och träffade Nick en stund och det blev en jordgubbs cupcake för mig till frukost. Haha! Träffade även endel nya aupairer så det var roligt. Efter det åkte vi till Chtistiana ett par timmar, fick med mig en t-shirt hem och vi åt lunch/middag på Cheesecake Factory. :) Som ett litet plus i kanten så har jag tappat nästan hela min röst! Hoppas det blir bättre snart.
Är ganska trött nu så det blir en tidig kväll så får vi se vad jag hittar på imorron, eventuellt ska jag gå på bio. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0