Time for some action

Jag var på dåligt humör imorse, så dagen började inget vidare. Men det blev bättre efter en stund.
Det har också varit så jäkla varmt ute idag!! Typ runt 98F vilket är nästan 37C, så vi har inte varit ute så mycket idag, men några gånger blev det iallafall.

När Mark kom hem så berättade han om en kvinna som hade kastat sina 3 barn från en bro i Philadelphia idag och ner i vattnet. Eller kvinnan påstod iallafall det, hon ringde själv 911 och berättade vad hon gjort. De har letat i Delaware river hela dagen idag, men inga barn har hittats, så man vet inte om det är sant eller inte. Det finns skumma människor...

Nu har jag precis kommit hem från gymmet, duktigt va? ;) Så jag ska hoppa in i dushen och sätta mig framför tvn snart.
Imorgon är det onsdag vilket som vanligt innebär Starbucks i Kennet Square för att prata lite med de andra aupairerna, det har kommit en del nya, så det blir roligt!

-Los Angeles närmar sig! ;) Kommer bli grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0