Shoppning

Dagarna rullar på som vanligt.
Igår åkte jag till Starbucks för att träffa de andra aupairerna, det var en del nya ansikten vilket alltid är roligt :) Det var även sista gången jag träffade Jonas innan han åker hem på lördag, men förhoppningsvis kommer han till Gävle eller jag till Falun nångång i framtiden ;) Haha.
På slutet var det bara jag, Jonas, Johanna och 2 tyska aupairer kvar som stod och pratade en stund, så kommer det 2 killar körandes i en bil typ 3-4 varv runt Starbucks.. Sedan parkerade de nånstans och kom och pratade med oss, lite skumt. Men de var väl trevliga iallafall^^

Idag har det inte hänt mycket..Jag har typ spelat tv-spel (Svampbob fyrkant, haha) med Noah och Matt har suttit på sitt rum i vanlig ordning.

Kom nyss hem från DSW!
Jag och min värdmamma var där för lite shoeshopping. Underbart. Fick med mig ett par skor hem. Tänkte ta med dem till LA dårå ;) Haha!

Cute huh? :D

Sedan var jag på Kolh's för nån dag sen och hittade en liten partyväska :)

Och slutligen min jacka från Converse som jag köpte ihelgen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0