Job interview!

Kom precis hem från Concord Mall, där jag inte bara hittade ett par t-shirtar, utan också fick en jobbintervju som de tyckte att jag skulle komma på! ;)
Haha, det var inne på affären Hollister, där jag även köpte mina t-shirtar. När jag skulle betala frågade tjejen i kassan hur gammal jag var, och så sa hon att de sökte folk på deltid. Skulle ju vara perfekt om det skule gå!

Hur som helst så åkte jag till "systembolaget" efter det, haha! Där jag köpte en vinflaska till min värdmamma som fyller år imorgon! Mina värdföräldrar valde att stanna hemma ihelgen istället, men det blir ju ganska mycket lugn och ro iallafall.
När jag visa min legitimation i kassan så sa jag att det var en svenskt kökort, och han sa; "Jaha, jaa det borde väl gå bra, de enda legitimation vi inte tar emot är mexikanska." Hahaha!

Så nu sitter jag här hemma i soffan, tittar på Viva la Bam och dricker kaptenen med cola :)


Svar till Ida som kommenterade i förra inlägget:
Jag tycker absolut att alla som funderar på att åka som aupair ska göra det! Det är otroligt roligt och så får man se massa nya saker, även om auair-skolan inte är något att hurra över direkt... euw.
Haha! Mina värdbarn är 8 och 14 (snart 15) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0