Does your mother know?

Just nu sitter jag på golvet på mitt rum och lyssnar på Abba. Haha, jag såg Mamma Mia the movie här om dagen och fick världens Sverige-känsla.. en liten saknad på något sätt då alla Abba-låtar påminner mig om hemma, på något sätt.

Jaja.. dagen har varit bra, jag och Noah var nere i bäcken igen i ett par timmar, han fiskade och jag satt och tittade på/tog av fisken från kroken :) Efter det gick dagen fort och nu sitter mina värdföräldrar nere i soffan och sover framför tvn.
Idag har jag även försökt fått reda på allt med min och Lindas LA-trip! :) Fick en boknings bekräftelse på vårat hostel som ligger i Santa Monica för några dagar sedan och idag har jag pratat i telefonen med Laurie ett par gånger och fixat med hyrbil och så hade hon även fixat tickets till Universal Studios till mig och Linda! Två-dagars biljetter och vi behöver bara betala för en! Så himla braaaaaaaaaa! :D Kommer bli asroligt!

Annars har jag nog inte så mycket mer att komma med just nu... Linda's mamma och pappa kommer till Boston och hälsar på henne imorgon, elajn är aaaavis! ;) hehe.
Anyways... är är ett par pics från idag.








Nu ihelgen så fyller min värdmamma år, har ingenaning om vad jag ska köpa.. Bonnie och Mark ska åka iväg på en liten weekend nu och killarna åker till Baltimore, vilket betyder att jag blir själv i huset hela helgen med djuren också då såklart. Kommer faktiskt bli riktigt skönt med lite lugn och ro ;)

Kommentarer
Postat av: ida

hej har precis läst klart alla dina inlägg från usa, är såååå sugen på att åka!



haha jag tänkte bara fråga, hur gamla är dina värdbarn? den äldsta ser ju inte ut att behöva nån "hjäpl" alls för han ser ut att vara typ 19? :P

2010-08-06 @ 16:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0