Delaware license!

Äntligen har jag tagit mitt amerikanska körkort!
Jag gick upp klockan 6 imorse och var på DMV runt 7, som vanligt var det bara att sätta sig i kön. Eller, det är inte ens en kö, folk sätter sig bara runt ingången typ. Det ska egentligen vara en kö, som vissa faktiskt följer, detta har jag nu gjort 2 ggr utan att det funkat, så jag provade det andra sättet, smita före.
Bonnie kom och joainade mig strax innan de öppnande kl 8, man måste ha någon över 21 som har körkort med sig när man signar in.
Såklart så börjar folk klaga bakom mig. "Hey lady, we were here before you!", "She aint' going before me" osvosv... Lite roligt för jag vände mig inte om och låtsades helt enkelt att jag inte fatta att de pratade om mig. Doh.
Hur som helst så fick jag en tid till roadtest idag! Kl 10.30 var jag där, hade världens skönaste "instruktör" eller vad de kallas. Haha, jag tror han var gay.
Fick en skön kommentar av honom också; "Uhm, this might seem a littlebit awkward or weird, but you're the first one I had today that actually speaks english!" Jag bara garva och sa att jag tog det som en komplimang, så satt vi och pratade om lite saker. :) Jätte trevlig! :D Sen hade jag den högsta scoren för dagen också, så det kändes nice ;)

Nej, nu måste jag gå ut med Foxxy, hon ser lite kissnödig ut ;) Haha!
Sen ska jag till banken också och sedan packa klart allting inför imorgonbitti då mitt flyg går till LA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0