Bam Margera

Igår kväll Skypade jag med världens bästa Lina♥ Haha, det var så kul för hon hade precis kommit hem från krogen ;) Efter att jag skypat med henne så åkte jag hem till Jonas där Johanna också var. Vi var alla lite småtrötta och kunde inte komma på något att göra och Jonas behövde tanka bilen, så vi gjorde det och passade på att dra till Bam Margera's hus som ligger en bit ute i skogen. Dock var det väldigt mörkt så man såg inte så mycket, men han hade kameror och massa säkerhetsgrejer runt hela gården som hade högt staket runt om.
Bild med och utan blixt;



Haha ganska töntigt egentligen... knäppa kort på en port. Men det var kul! Sen trodde vi (iallafall jag) att vi blev förföljda av Bam, för det kom upp en stor jeep bakom oss precis när vi lämnade huset och den körde efter oss en bra bit och jag fick för mig att bilen blinkade med sina lysen till oss, men den svängde åt ett annat håll efter typ 5 minuter, så det var antagligen inget, men det var roligt ;)
Sedan åkte vi hem till Jonas igen och tittade på film. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0