Another monday...

Måndagar är så himla tråkiga!
Idag har jag bara jobbat som vanligt, jag och Noah var nere i bäcken för att fiska lite, självklart var det ju jag som fick ta av fisken från kroken.. euw. Men jag kom bara att tänka på när jag och pappa var ute i stugan i Hamrånge och var ute på sjön med båten eller bara satt vid bryggan för att fiska lite. :)

Sedan åkte jag, Noah och Matt till Best Buy för att kika lite... N köpte en laddare till hans DS som han tappat bort. Efter det åkte jag till banken för att sätta in förra veckans lön på mitt konto och sen hjälpte jag till med maten.
Eller, det var snarare så att jag dukade bordet och Bonnie hjälpte mig leta flyg medans Mark gjorde mat! Haha.

Flyg var det ja... Jag och käraste Linda ska åka till Los Angeles den 24 augusti! :D Det kommer bli så himla underbart att komma dit igen, som jag har saknat det! :) I love California♥
Så nu är flyget klart och så ska vi hitta någonstans att bo nu också, och hyra en bil :)

Tomorrow is a new day. Kommer förmodligen inte se så annorlunda ut i jämfört med idag, men ändå. ;) Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta läsa Breaking Dawn. Awesomeness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0