7 augusti 2010.

GUD vad skönt det var att sova ut imorse! Det behövdes verkligen :) Jag drömde något konstigt också, det var en rolig dröm, men jag minns inte så mycket av den.
När jag gick till nedervåningen så insåg jag att jag var helt ensam i huset, mina värdföräldrar hade åkt iväg och ätit frukost ute eftersom det är min värdmammas födelsedag. Jag gjorde iordning frukost som bestod ut av 2 rostade mackor med creamcheese och tropicana juice, efter det satte jag mig framför tvn och tittade på Americas next top model.
Bonnie och Mark kom hem under tiden och vi pratade om allt och inget en stund innan jag gjorde mig iordning för att åka till YMCA för att gymma och simma. Kände mig väldigt duktig efter det! Ska nog göra samma sak imorgon med, fast jag kanske skippar simningen då.
Åkte hem och dushade och tog det lugnt några timmar och klockan 17.00 så träffade jag Anna utanför skoaffären DSW, dock blev det inga skor den här gången. Efter DSW gick vi till Red Robin för att äta lite middag, alltid lika gott! :)

Nu ska jag snart åka iväg och träffa Jonas och Johanna, vi ska förmodligen bara hänga hemma hos Jonas som har huset för sig själv. :)

(Titta inte på mitt stökiga rum och obäddade säng i bakgrunden please ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0