9 april 2010

När jag skjutsade killarna till skolan imorse så kände jag att jag blev sugen på att träna (det händer aldrig i vanliga fall) så efter att jag kommit hem igen så bytte jag om jag åkte till YMCA för lite work out. Bland det första som slog mig var att det inte fanns några killar som såg bra ut där?? Absolut ingen. Blä. När jag tänker efter så har jag inte sett nån snygg kille här än, förrutom 2 st i Florida, men de pratade jag inte riktigt med.. :p På tal om ingenting liksom! Haha.

Efter YMCA traskade jag vidare till Wachovia (banken) för att växla in min check till cash. :) Åkte hem och duschade osv, smsade Anna och frågade om lunch, såå vi åkte till Friendlys och åt hamburgare (tränande alltså för ingenting), det var jättegott, men jag har fortfarande inte smakat något som slår Max ;)

Efter hamburgaren valde vi att istället för att gå över vägen till Happy Harrys, så tog vi bilarna! Sedan var jag tvungen att åka till killarnas skola för att se Matt spela tennismatch och sen hämta Noah, stannade på Wawa för att köpa en cola.  Blev kvar där till strax efter 16, sen stannade vi på ett ställe och köpte slush, blev mangosmak för mig :)
Min värdmamma orkade inte laga mat idag så vi åkte och köpte italienskt, var riktigt gott! Och på samma gång åkte vi till Petstore och hämtade Noah's födelsedagspresent, en liten ödla, jättesöt! Hon har dock inte fått något namn än..
Tror inte jag har nämt det i bloggen, men vi har en groda här hemma också, han heter Bob och är grön. :p Maha!




Imorron har min värdmamma tagit ledigt halva dagen för att hon och jag ska ut och äta lunch och shoppa. :) wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0