sommar och sol

Så jääääääääääääääkla vackert väder ute!! Just nu är det mellan 25-30 grader ute. Himla skönt! ;) Har legat ute i solen, lyssnat på Jason Derulo från Spotify. Tidigare idag så var jag ut på en lite roadtrip med mig själv och utforskade lite, bra att man hittar bättre här nu, och det är så himla nice att sitta i bilen, lyssna på apbra musik med rutorna nere.. :D Jag älskar det!!

Och helt ärligt så saknar jag inte Sverige alls. Klart jag saknar min familj och mina vänner, men inte mer än det. Skulle jag kunna ta hit alla så skulle mitt liv vara perfekt.
Hur som helst, om lite mer än en timme så åker jag tillbaka till skolan för att hämta killarna, Matt mådde bättre idag så det var bra. :)

Här är lite random bilder från USA,


brumbrum

våra grannhus

på baksidan av vårthus har vi en lite bäck där det finns sköldpaddor :p

mina supergulliga ballonger som var på mitt rum när jag kom hit första gången :)

Flyerströjan jag köpte ;D

Jag idag :) tur man fick lite färg från Florida iallafall ;D

Mina värdbarn. =)

Nä, ska nog ut i solen igen innan jag hämtar killarna. :)


Kommentarer
Postat av: SARA!!!!!!!!!

Tjena elin!! hur går det för dig? eller ja jag förstår att du trivs! ser helt underbart ut!!! sitter i fabriken och drömmer mig bort med din blogg:P



Ha det super!kram

2010-04-07 @ 08:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0