Just another sunday

Hello hello,

helgen har varit bra förutom att jag vaknat mitt i nätterna av att jag låg och grät 2 nätter i rad nu.. Drömt något konstigt, inatt var det om att jag var med om en flygolycka, weird.
Igår hade Noah sitt födelsedagskalas för sina kompisar eftersom vi var i Florida medans han fyllde år, det var trevligt och det blev tårta, snacks osv. :)



Igår kväll grillade vi kyckling och hamburgare, sedan dränkte Mark kycklingen i BBQ-sås, det var såå gott!



Idag bestämde vi oss för att åka till IKEA i Philly! Det blev köttbullar och gravad lax där, riktigt gott! Gick igenom hela IKEA och fick med oss en del saker hem, min värdmamma köpte en sån hjärtkudde med armar till mig bara för att jag sa att jag hade en sån hemma i Sverige. :p
När vi hade stått i kö i ca 30 minuter så köpte vi lite saker från "den svenska mataffären" utanför kassorna, blev bland annat ahlgrens bilar, leksands knäckebröd, kaviar och skumtomtar.





När vi kom hem från IKEA så åkte jag iväg till Anna och Jo där de skulle ha BBQ i en park i närheten, så jag joinade dem ett tag innan jag kom hem hit igen. Min värdfamilj är ute och äter och de är på väg hem aldelles strax.
Nu blir det sängen snart, imorgon blir det upp tidigt och jobba igen.

Från parken idag :)
Natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0